Sunday, August 30, 2009

gilew lah!!!...


urm,xleyh tido lorh...xselese...
huhuhuhu....
aku de cite...
ade sorunk mamat ni...
die ex bf mmber aku+cousin aku..(bella)...
name dak tu azri...
aku xtau la kenape,die lupe agaknye aku ni cousin bella....
da lame gak ar die mintak nombor aku...since bulan 4 ri tu...
tp aku saje xbg.....
tetibe td,haa.....
jeng jeng jeng!!!
ade panggilan dari nombor xdkenali...hahaha.....
aku angkat...
pastu die gitau lag name die...
ajak aku msj...
memacam lah...
aku ckp ar xde kredit...
da mlm...
kedai da tutup..
kakaka
padehal depot totop kol 3...
kikii....
15 minit kemudian,die msg.....
die ckp cam ni..."cyg..sy syg awk sgt3..n cinta awk sgt..."
adoilah
makin terok saket aku rase...
hahahhaa...
peninglah....
ngarot tol....
camne ni????
ni lah die....

No comments:

Post a Comment