Thursday, July 16, 2009

bidadara...!!!!




Ok mlm ni syes aku aket peot..,so mmg xley tdo…

Dari lyan tv cter ntah pape ni kan baik aku cter korg psl bdadara..

Mugkin korg prnh dgr jer psl dia tp xtau sgt dia ni cmner kn..bia aku cter..

Nme penuh dia Muhammad Afiq…bufday dia 13 August…dia ni sng cter simple..,sng berkawan..,peramah…cute…kire mmg sweet la..prangai dia sume ok..,pandai…Dia ske main rugby..,lyan gig ag shuffle..,ske dgr music…dia ssh la nk mudy..,kalo mudy pn dia jnis diam n last skali dia tdo..!!hahaha..dia ni mmg la seorg kaki tido…lagi dia mmg gler tgkp gmbr..dia sndr pn ade camera ksyngan yg dia dpt dr parents dia sbb dapat 8 A..

Aku ngn dia mmg rapat da cm adik sndr da pn..,kitaorg slalu gdoh tp xlme la ps2 elok blik..hehe..gdoh pn sbb berebut game jer..,hahaha..sengal kan..cmner pn aku syg kt dia..kitaorg slalu share cter sme2 n syes spe yg dpt dia mmg bertuah gler..haha..afiq ni romantic tau..,aku tau la…haha..Ok psl nme “bidadara” tu plak aslnyer dr bidadari la pe ag..,hehe…so kesimpulannya kalo rse ske kt bdadara ni simpan dlm hati jer la sbb dia bdadari yg punyer..,hahaha…

K la nk cter itu jer..,da xtau nk cter per otak da jem peot aket sgt..haha

Daaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!....................

No comments:

Post a Comment