Tuesday, June 30, 2009

Zabie Sengal Sangat!!!

asal??muke aku cam mintak kaki erk??
senanye.....
argh!!!!!!!waktu untuk pulang makin tibe!!!!!
xmo balek...xmo balek.....hahhaa!!!!
poyo je...mcm ar xjmpe lagi pas ni kan?
kan?
4hari kat umah senget best sangat.....
tapi aku lupe lak tujuan ke sini....
hahahha....cian senget...
banyak agie lak tu yang blom siap...huhuhu.....
hari ni,bpe hari bulan ntah....
kire hari keempatlah....
aku ngn senget rebut enphone..kikiki...
semate2 nak delete pic die yg xcomel..pasan betol....
pastu kulit jari die koyak...
aku tanye sape uat...
dengan tenang die pon jawab"babi utan uat"
sengal alfonso tol...
pg td aku geram ngn lotot die..hehhee...
best weyh...alignment lotot die lari.cam nak tumbuk2 je..huhuhu....
pastu!!!!!
die kan...
ade....hahhaha......
nanti2 lah aku cite....
tapi cam xbest nk alek ni!!!!!
senget i lap u!!!!!
monyet i lap u n miss u!!!!!

No comments:

Post a Comment