Sunday, June 28, 2009

from nyet to someone

Owh….

Rase gembira..

Bersama teman2…

Bergurau senda…bermain dgn riangnya!!!

Mmg dunia ini kita yg punya!!!

Ku ingt rse bahagia ni slamanya..

Tiba2 lain jadinya!!!!

Ko dtg berpura-pura..

Senyum dan ketawa bersama..

Tapi sbnrnya

Ko syaitan bertopengkan manusia!!!

Lalalalalalalalala

“oi setan jage prangai ko…

Kalo ku sepak padan muke ko ….!!!

Ko ingt ko tu lawa ke…??

Hurmmm mcm jijik jer..bwekk!!!””

Dpn org ko wt suke..

Blkg org ko mengate..

Mcm ko sempurne..

Bau ketiak pn xreti jage…”

Lalalalallalaa

Ko dtg walaupn aku xske..

Ko ingt ko bgus sgt ke???

Oi pompuan aku bnci ko..

Tlg jgn wt kaco..

Kalo aku nmpk muke ko…

Aku muntah dpan ko!!!!!hahahahahaa

Aku fed up ngn prangai ko..

Aku meluat ngn telatah ko…

Ley x ko blah dr cni…

Kalo x dr kwn ngn ko aku rela MATI!!!

No comments:

Post a Comment